2011. nov 08.

Berúgás berúgás helyett: Paul Gascoigne

írta: Janguli
Berúgás berúgás helyett: Paul Gascoigne

Súlyos alkohol- és drogproblémái, rendőrségi balhéi miatt írnak az utóbbi években a volt világklasszis angol futballsztárról, Paul Gascoigne-ról. Jelenleg viszont tiszta, állítólag egy éve nem ivott, és az ITV-nek mesélt hátborzongató életmódjáról, amit sikerült túlélnie.

"Sokan kérdezik, hogy süllyedhettem eddig. A futball volt az életem, de egyszer csak elvették tőlem, és azt kérdeztem, mihez kezdjek most? A piában és a kokainban találtam meg a választ. Ott volt a kokó a tálcán, gondoltam, kipróbálom, aztán nem tudtam leállni. Hat hétre egy hotelszobába zártam magam, naponta úgy 16 csíkot szívhattam fel. Négy hónapon át nem ettem és nem ittam vizet, csak négy üveg whiskyt, egy nap. 55 kilósra fogytam" - árulta el Gascoigne, aki ekkoriban eszement dolgokat művelt.

"Megbolondultam. Emlékszem, egyszer felhívtam apámat, hogy csomagoljon, megyünk sakkozni, Clinton és Bush vár minket. Az a baj, hogy el is hittem."

Legutóbbi elvonója óta rendben van, 44 évesen sokadszor kezd új életet, újra akar nősülni, normális életet szeretne. Néhány hete adta ki életrajzi könyvét, tisztában van a helyzetével: "Ha újra innék, nagyon gyorsan koporsóban végezném". (Legutóbb közel három éve mondta ezt.)

Gascoigne 2004-ben hagyott fel végleg a futballal több mint 450 tétmeccs és 110 gól után. A válogatottban 57-szer játszott, és 10 gólt szerzett, generációja legnagyobb tehetsége volt.

Szólj hozzá

paul gascoigne kokain függőség alkohol függőség